مقاله بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران
مقاله بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران دسته: فنی و مهندسی بازدید: 9 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 1507 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 130 چكیده
برآوردها نشان می دهد، مدت زمانی كه در سازمانها صرف ارتباطات می گردد بین 500 درصد تا 900 درصد دامنه تغییر دارد، و اغلب اعضای سازمانها دست اندركار فرایند ارتباطند و پیوسته به كار جذب، ارزیابی و پخش و توزیع اطلاعات اشتغال دارند، و در این راستا ارتباطات و چگونگی جهت گیری آنها به سمت اهداف سازمانی از مسائل ضروری مورد توجه مدیران است و این توجه ن قیمت فایل فقط 9,900 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. پرداخت و دانلود دانشگاه آزاد اسلامیواحد رودهندانشكده روانشناسی و علوم تربیتیمقاله كارشناسی ارشد مدیریت آموزشیموضوع:بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملكرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران استاد راهنما:آقای دكتر صمد كریم زادهاستاد مشاور:خانم دكتر فردوس یادگاریپژوهشگر:یاسمن گیتی آراسال تحصیلی:85-1384كد شناسایی:بسم الله الرّحمن الرّحیمبا مهر فراوانتقدیم بر پدر و مادر مهربانم زحمات شمار را ارج می نهم و امیدوارم روزی بتوانم جوابگوی دستان همیشه خسته تان باشم و از اینكه تا رسیدن به این درجه یاریم نموده اید و این عشق و محبتتان را با تمام وجود برای آرامش من بنا نهاده اید بی نهایت سپاس گذارم.و تقدیم به عزیزان مهربانم مریم، علی و مرجانتقدیر و تشكرخداوند بزرگ را سپاسگزارم كه توفیق انجام این پژوهش را به بنده عطا نموداز راهنمایی های ارزنده، خردمندانه و بیدریغ استاد محترم آقای دكتر صمد كریم زاده كه با قبول زحمت فراوان هدایت این تحقیق را بر عهده داشتند تشكر می كنم.از نظرات ارشادی و اصلاحی استاد گرانقدر خانم دكتر فردوس یادگاری كه مرا در به ثمر رساندن این پژوهش فرمودند قدردانی می كنم.باسمه تعالیگواهی می شود این مقاله كه با عنوان بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملكرد مدیران در سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران در رشته كارشناسی ارشد مدیریت آموزشی توسط خانم یاسمن گیتی آرا انجام پذیرفته، در جلسه مورخ …………………….. شورای داوران مورد بررسی قرار گرفت و با درجه …………………………. تأیید شد.استاد راهنما:استاد مشاور:استاد داور:فهرست مطالبعنوان صفحهچكیده 1فصل اول: كلیات پژوهش 1-1- مقدمه 32-1- بیان مسئله 33-1- هدف پژوهش 44-1- اهمیت ضرورت پژوهش 55-1- انگیزه پژوهش 66-1- سوالهای پژوهش 67-1- تعاریف عملیاتی 6فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش1-2- مبانی نظری پژوهش 111-1-2- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات 122-1-2- ارتباطات چیست 143-1-2- تعاریف ارتباطات 154-1-2- هدف از برقراری ارتباط 175-1-2- انواع ارتباطات 186-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی 227-1-2- شیوه های ارتباط 238-1-2- شکلهای ارتباط 259-1-2- فرآیند ارتباطات 2910-1-2- الگوی ارتباطی برلو 3111-1-2- ارتباطات سازمانی به عنوان یك فرآیند متقابل 3112-1-2- موانع برقراری ارتباط 3213-1-2- كاركردهای ارتباطات 3314-1-2- نقش ادراك در ارتباطات 4515-1-2- بازخور 4716-1-2- ویژگی یك ارتباط مؤثر 4917-1-2- رفتار تأثیر گذار چیست 5018-1-2- نقش بیان مؤثر در ارتباطات 5019-1-2- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات 52ارتباط مؤثرتر 5221-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات 5322-1-2- ارتباطات محور توسعه 5523-1-2- پیشرفت ارتباطات 5624-1-2- انواع ارتباطات در سازمان 5925-1-2- اهمیت ارتباطات سازمانی 6326-1-2- مدیریت ارتباطات سازمانی 6527-1-2- اهمیت ارتباطات در مدیریت 6528-1-2- ارتباطات و مشكلات مدیریت 692-2- عملكرد 701-2-2- مدیریت عملكرد 712-2-2- دیدگاههای تاریخی در مورد عملكرد 723-2-2- تعریف ارزشیابی عملكرد 734-2-2- سابقه مدل ACHIEVE 755-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE 776-2-2- سه كنش مدیریت عملكرد 817-2-2- برنامه ریزی عملكرد 828-2-2- سرپرستی 839-2-2- مرور بر عملكرد 8510-2-2- معیارهای عملكرد 8511-2-2- تجدید نظر در عملكرد ممكن است عملكرد را كم اهمیت جلوه دهد 8812-2-2- الگوی بهبود عملكرد مدیریت 923-2- پیشینه پژوهش 961-3-2- تحقیقات داخل كشور 962-3-2- تحقیقات خارج كشور 98فصل سوم: فرایند پژوهش1-3- روش پژوهش 1052-3- جامعه آماری 1053-3- نمونه و روش نمونه گیری 1054-3- ابزار پژوهش 1065-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 1076-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 107فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری1-4- مقدمه 1092-4- توصیف داده ها 1103-4- تحلیل داده ها 119فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد1-5- بحث و نتیجه گیری 1271-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش 1272-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش 1271-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش 1272-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش 1283-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش 1284-2-1-5- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش 1292-5- نتیجه كلی 1303-5- محدودیتها و مشكلات پژوهش 1304-5- پیشنهادهای پژوهش 1305-5- خلاصه پژوهش 131منابع و مآخذفهرست منابع فارسی 136فهرست منابع لاتین 139ضمایمپرسشنامه مربوط به مدیرپرسشنامه مربوط به كاركنانفهرست جداولعنوان صفحهجدول شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت 115جدول شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات 116جدول شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت 117جدول شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 118جدول شماره (4-5) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش 119جدول شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش 120جدول شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش 121جدول شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش 122جدول شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش 123جدول شماره (4-10) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول 124جدول شماره (4-11) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش 125جدول شماره (4-12) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش 126جدول شماره (4-13) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش 126جدول شماره (4-14) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش 127جدول شماره (4-15) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش 127جدول شماره (4-16) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش 128جدول شماره (4-17) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش 128جدول شماره(4-18) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش 129جدول شماره (4- 19) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش 129جدول شماره (4-20) اولویت بندی عوامل به تفكیك مدیر و كارمند 130فهرست نمودارهاعنوان صفحهنمودار شماره (2-1) مفهوم فایول از پل ارتباطی 14 نمودار شماره (2-2) مدل فرایند ارتباطات 31نمودار شماره (2-3) مدل برلو از ارتباطات 33 نمودار شماره (2-4) سیستم اطلاعات 45نمودار شماره (2-5) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری 47نمودار شماره (2-6) مدل ماهواره ای عملكرد سازمانی 77نمودار شماره (2-7) موضع گیری برای عملكرد آینده 78نمودار شماره (2- 8) ارتباط اجزای الگوی بام 98نمودار شماره (2- 9) مدیریت عملكرد 100نمودار شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك جنسیت 115نمودار شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك میزان تحصیلات 116نمودار شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك سابقه خدمت 117نمودار شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك رشته تحصیلی 118نمودار شماره (4-5) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول پژوهش 119نمودار شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش 120نمودار شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش 121نمودار شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم پژوهش 122نمودار شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم پژوهش 123نمودار شماره (4-10) اولویت بندی عوامل به تفكیك مدیر و كارمند 130نمودار شماره (4-11) اولویت بندی عوامل به تفكیك مدیر و كارمند 130 قیمت فایل فقط 9,900 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. پرداخت و دانلود
برچسب ها : مقاله بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران , چكیده , برآوردها نشان می دهد، مدت زمانی كه در سازمانها صرف ارتباطات می گردد بین 500 درصد تا 900 درصد دامنه تغییر دارد، و اغلب اعضای سازمانها دست اندركار فرایند ارتباطند و پیوسته به كار جذب، ارزیابی و پخش و توزیع اطلاعات اشتغال دارند، و در این راستا ارتباطات و چگونگی جهت گیری آنها به سمت اهداف سازمانی از مسائل ضروری مورد توجه مدیران است و این توجه ن
نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر